2013. november 28., csütörtök

Adventi készülődés

Vasárnap már meggyújtjuk az adventi koszorú első gyertyáját. Iskolákban, óvodákban kezdetét vette az  adventi készülődés keretén belül a sok csoda alkotása. Egy ilyen készülődésen voltam szerdán, ahol iskolás gyerekekkel fenyőt készítettünk. A fenyőt mintás és karácsonyi színes anyagból varrták a gyerekek. (előre kiszabtam, összetűztem és megrajzoltam hol kell varrják).
Fércöltés volt a legegyszerűbb és leghaladósabb. Kifordítottuk, jó kövérre megtömtük és gombokkal, gyöngyökkel díszítették. A tetejére került egy pamacs is.
A fenyő alja igazi fa ág volt, melyet férjecském segítségével szeleteltünk és előre gyártottuk.

Nagyon mutatós darabok készültek. 2 óra alatt 40 fenyő készült el.
Annyira sajnálom hogy egyetlen remekműről sem sikerült fotót készítenem.
Csak az elején, amíg friss voltam. :)

Mintadarab és az első mozdulatok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése